Vilken dag !!

Neej fy fan för lärare som säger det ena och sen säger att det inte går och göra så... GANSKA ARG!! Men får se om jag löser det själv för i helvete tänker jag ge upp. Idiot !

Och idag har jar varit döds trött. USCH ! Det är så jävla drygt när man är trött för man orkar inget. Blir ingen träning idag för mig. Jag ska försöka dra dit själv imorgon. Känner att jag kommer inte orka något heller när alle inte är där och så känner man sig peppad till och träna hårt. hade väl ändå orkat vilket fall som helst men är nog för trött... Hmm ska kanske sätta igång och göra maten till mig och älskling.. Han är med förstörd idag :) sötnos då ...

Nope men orkar inte skriva.

Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0