Vårdcentral/Barnvakt

Oj nu har jag inte skrivit på hela dagen. Vad dåligt utav mig..
Nej men har inte precis haft tid förens nu. Var på vårdcentralen i morse och skulle få intyg och kolla lite nogare vad som kan va för fel på mig. Blev och kolla lederna och refelxerna. Något fel på mina muskler vid låren och skinkorna antagligen efter sprutan :/ de suger fett. men de går över efter ett tag sa läkaren. så får hoppas på det. Sen tog dem blodprov och se om de hittar något fel...

 Senare har jag vatt hos carola och varit ute med henne och hennes barn :) trevligt. Nu är jag barnvakt i helgen så har inte så mkt tid kan jag ju själv säga. Robin är i lägenheten bredvid och spelar poker med grabbarna.

Uhmm börjar bli trött nu. ska mata charlie närsom.. han små gnäller då och då så han börjar väl vakna. Josse däckade rakt av i sängen :) sött hehe...

Nej ha en bra helg :)


Pusssssssssssssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0