Uhmm

Vad dålig jag har varit på att uppgradera bloggen :(

Men har precis kommit från gymet efter 2 timmars pass med alle. Är det inte härligt ? Jo de är så jävla gott efter träningen. så glad att jag äntligen tar igen detta!!

Hmm tyvärr var jag inte i skolan idag.. Sov för hårt så var nog för trött för att vakna upp... bra kämpat där Sara!

Hmm jo ni som läser vad sägs som en före bild och efter bild på mig efter 3 månader i gymet ? Vill ni att jag ska fixa de. vore väl kul och se om de har blivit någon skillnad. Ifs behöver egentligen inte fråga er för hade gjort det ändå :P

Nej sängen kallar väl så ska gå och lägga mig snart.

Har även köpt ett linne idag . Vanligt svart och lång. Behövdes :)




Pusssssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0