School

Ja då sitter man i skolan just nu på foto lektionen med hanna. Precis ätit min mango till frukost.. Ehmm är ganska mätt nu. Blir nog och köpa frukost i skolan för jag är inte mätt direkt.

Ska försöka jobba på så mycket som möjligt i skolan så jag slipper har så mycket mot slutet. Ska bara va här denna veckan och nästa sen börjar min APU men då har jag ändå tid och göra dem saker jag kan göra hemma. Tror iaf att jag ska hem tidigare idag. Får se hur de blir med den saken. Är iaf lediga imorgon :) skönt , men måste ändå plugga hemma.

ahh plugga, plugga och åter plugga....trist......

Får se om jag ska kolla på balklänningen idag :)

Nope nu ska jag vidare.....

skriver sen..

Bjuder på en vacker bild jag tog för 2 sommras sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0