Ordning och reda !

Ganska trött efter jag har soterat papper till skolan.. usch.... massa lösa papper överallt men nu är de i ordning :) 

Nope kanske skulle ta tvätten och hänga upp det. sedan duscha innan man ska lägga sig..Uhmm hoppas de löser sig med skolan om mina intyg från doktorn. tar faktiskt tid och skaffa fram de imed de kostar och dra dit och skaffa de. Men nu fick jag ta blodprov och kolla mina leder och reflexer.. Är så arg på skolan nu!!! Orkar inte förklara varför.. fattar bäst själv vad jag menar :)

Hoppas på att en sak inte är sant...Uhmm orkar inte mer annars :(


Hmmm har iaf plockat undan i lägenheten idag och så har jag diskat och tvättat 2 tvättar. Blir nog bra för idag och fortsätter imorgon. Älskling har dammsugit och tvättat golvet med :) ser lite vettigare ut nu.

Mamma och Bertil kom också inom och hälsade på oss, hade ingen aning att dom skulle komma men de var trevligt. Blev lite kaffe och en pratstund. Hennes väninna har också kanske en klänning som jag ska kolla på till balen. Hoppas på att den är fin men har ju annars en rosa jag ska kolla på denna veckan som kommer. Och en silvrig om hon hör av sig.. sen 2 champang färgade :)


Mår dessutom dåligt över att jag har inte tränat sen onsdes så imorgon blir de väl en runda till gymet själv :( Alle är fortfarande på akuten. stackare <3 hoppas de blir snart ! Krya på dig babe !!!!
Får träna utan henne ist för att vänta och lata mig. Behöver röra på mig för att jag ska få igång cirklationen där jag har problem..

Nej nu får det vara nog !

Ha de fint !

PUSSSSSSSSSSSSSS


Jag älskar min "man" :)
Robin Svensson <3
Finaste i världen <3


Eyyy , btw jag fick inget svar trots många besökare :( Ska jag ta före och efter bilder på min träning ? :)
Ni är dåliga på att kommentera jämfört med min förra blogg..där fick jag massa kommentarer :) Fast några få var ju bara patetiska :S haha :) jaja puss på er med som var negativa <3



Kommentarer
Postat av: =)

Ja gör de =)

2010-03-15 @ 17:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0