Oh yes !

Ja då sitter man här och latar sig igen då. Men har sån träningsvärk igen fast bara rumpan och lår! Körde ganska hårt på det igår. Så stolt så stolt :)

Nej men man kanske skulle läsa sin Eng B bok ? Hmm den ska vara utläst tills på måndag och jag har inte börjat. Det suger ganska mycket när jag kan aldrig kan få tummarna ur röven.
Vilken jävla kvinna jag är då.

Hmm ska nog vila lite kanske innan jag börjar på maten. Potatis mos med kött :D Mums !! Får bli hamburgare kött för Robin tycker inte om "Mammas köttbullar" . Han tycker de smakar plats... men de tkr inte jag..


Ohhh ska testa klänningen nästa vecka !! den rosa :D







Ha de fint !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0