Mjaou

Usch vilken seg dag de är i skolan idag. Inte så farligt för de brukar var värre än så. Har glömt alla mina arbeten hemma. Hade med mig 1 som jag redan har gjort. Trist trist.... Men ska nog börja på Eng A lite så man har de gjort. Alltid skönt...

Har fixat med kryssningen nu för de skulle skrivas på vilket de inte hade gjorts när jag fick den lappen. Men men de är klart så slipper tänka på de mer. ska bara skriva ut kvittot. inte långt kvar :D

Hmm ska väl hem snart tror jag. fan vilken träningsvärk man har. vilket gnäll de var då !! Men ikväll blir de träning igen sen paus imorgon.. Köpte protiendricka som man dricker innan och efter. alle hade de förra gången, de var gott :)

Nej skriver när jag kommer hem..

PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0