God morgon!

Ja då har man vaknat. lite sent men bättre sent än aldrig kan jag ju tycka.
Ska strax äta lite frukost och ta en dusch. sen till affären och byta ut min mascara. Jag råkade köpa en BRUN mascara, blev knappt förstörd! Tänk om jag inte får byta ut den nu då? Hmm jo de borde jag få för dom förstår väl att jag som ungdom vill ha svart inte brun.



Min mageinfluensa har nog gått över, hoppas jag. De gör ont i magen fortfarande som den vill att jag ska spy. Usch nej, de vill jag verkligen inte. Har ingen feber längre vilket är jätte skönt så slipper man frossa och allt skit. Hade nog 39 eller 40 graders feber så dålig jag var i förr igår. fy fan vad jag skakade över att de gjorde ont över allt och kunde inte ligga still för de krampade i benen. Det var verkligen hemskt!

Nej nog om sjuk snacket! Nu ska jag äta frukost och ut och gå en runda i de fina vädret.

skriver sen :)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0