Frukostbuffe

Ja då har 2:orna på HR programet ordnat frukostbuffe här nere på HR :) Suuper gott var det. Är lite piggare och sjukt mätt. Känner mig som en knubbis :) hahaha. Har gjort mitt schema nu och religion uppgift. Gotte. Men mer återstår :(
Har mig själv och skylla mig inte allt. har varit sjuk sen den jävla värken efter sprutan. Men måste fixa intyg för skolan verkar inte tro mig. Går fan på medicin och allt :S


Kollat på balklänningar. 2 st har jag fastnat för :)

Vilken tycker ni ?

erkänn fina :D


      


Nej man kanske skulle plugga vidare :)

Ska snygga till konferans rummet till ikväll med...


Pussssssssssss
                                                     Ha de fint !                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0