Förvirrad ? eller bara falsk?

Ja det kan man ju alltid fråga sig hur det egentligen är? Kommer de bli samma visa igen eller ? Isf tänker jag inte ta den skiten längre. Vi får väl se hur det blir längre fram hur de egentligen är. Jag tänker inte behandlas som skit för de förtjänar jag verkligen inte av dig. Inte efter allt jag gjort för dig.



Ja där undrar ni allt vem de är jag menar ........

Dagens gåta.....



Nähe, Jaha ja.. Är ganska trött och tror jag ska lägga mig snart trots att man är ledig imorgon från skolan. Ska nog städa imorgon hos Carola och Jörgen. Senare ska jag titta på balklänningen. Sen ska jag fan försöka orka till gymmet och träna. Det tråkiga är att alle inte är där då blir de inte lika roligt. Suger ganska mycker :(

Jaja men annars har jag haft en underbar dag i skolan :) tummen upp !!


Pusshej


Bild från skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0