Aj aj aj...det bultar och det bankar !

Hmm varit lite dålig på att skriva här men vad gör de? haha. Har inte haft tid direkt. Yeye , men trändade igår och kändes verkligen att man inte har gjort de på ett tag. Usch vad de suger ! Och min jävla muskler strejkar ibland när jag tränar så de gör sjukt ont.. Det gör ont idag :(

Nu väntar man på besked från CSN. dem har fått brevet jag skickade med intyg och allt. Så hoppas de går igenom också.. annars blir jag fan ledsen.

Yeye nej ska väl ta och plugga lite snart sen blir de och laga spagetti och köttfärsås till middag :) tummen upp !


Sorry att man är lite tråkig nu när man skriver men vet verkligen inte vad jag ska skriva..

Kan väl säga att jag hämtar upp min klänning på torsdag eller fredag. Sen på lördag när man ska släcka ner en timme från halv 9 till halv 10 tror jag de var så ska älskling och jag laga thai mat med mango och bjuda emelie och wendel. Ska duka upp bordet och ha massa ljus :D haha mys pys !!

Vad ska ni göra ? om ni nu ska släcka ner .. ska jag för jag bryr mig om klimatet och framtiden ! mouhaha
Tänk på djuren som klarar inte av när klimatet blir värre och då kommer dom försvinna :(

Lördagen den 27 mars 2010 klockan 20.30 genomförs världens största klimatmanifestation. Genom en enkel handling – att släcka ljuset under  en timme – visar du ditt stöd för klimatet och uppmanar samtidigt världens makthavare att agera i klimatfrågan. Delta i Earth Hour – var en del av lösningen.


Glöm inte och släcka nu :)



PÖSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0